مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 10:322022-09-10سياسي

توزیع 3 هزار و 500 بسته لوازم التحریر در پویش «همکلاسی مهربان»


مسوول بسیج دانش آموزی سپاه لرستان گفت: بسیج دانش آموزی و سازمان بسیج سازندگی لرستان در راستای برگزاری پویش همکلاسی مهربان سه همزمان با سراسر کشور اقدام به توزیع لوازم التحریر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، مسعود مسعودی زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، ضمن تسلیت ایام دانش آموزی و سازمان بسیج سازندگی لرستان در راستای برگزاری پویش همکلاسی مهربان سه همزمان با سراسر کشور اقدام به توزیع لوازم التحریر کردند.

وی با بیان اینکه 3هزار و 500  بسته لوازم التحریر آماده شده تا در اختیار فرماندهان حوزه های دانش آموزی قرار دهیم تا به دست نیازمندان برسد، افزود: هزار و 20 بسته لوازم التحریر توسط حوزه ها توزیع شده و  هزار و 300 بسته امروز توزیع می شود.

  مسوول بسیج دانش آموزی سپاه لرستان بیان کرد: هزار و 200 بسته لوازم التحریر بعد از شروع سال تحصیلی با سفر به مناطق دورافتاده، محروم و صعب العبور بین نیازمندان توزیع می شود.

وی بیان کرد: 32 هزار و 500  دانش آموز نیازمند را در سراسر استان شناسایی کردیم که  تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند، تا امروز 20 هزار و 800 بسته لوازم التحریر را بین دانش آموزان نیازمند توزیع کردیم.

  انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 3 هزار و 500 بسته لوازم التحریر در پویش «همکلاسی مهربان»

توزیع 3 هزار و 500 بسته لوازم التحریر در پویش «همکلاسی مهربان»