مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 10:272022-09-10اجتماعي

افزوده شدن 1500 هکتار فضای سبز به تهران تا پایان سال جاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی محمد مختاری مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضا های سبز شهرداری تهران در مراسم افتتاح بوستان فرامنطقه ای ایرانیان در منطقه 19 در جریان پروژه شنبه های امید و افتخار با تاکید بر اینکه 100 درصد از آب غیر شرب برای آبیاری .

- مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضا های سبز شهرداری تهران از تلاش برای تملک 21 باغ در شهر تهران و احداث 23 پارک تا پایان سالجاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی محمد مختاری مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضا های سبز شهرداری تهران در مراسم افتتاح بوستان فرامنطقه ای ایرانیان در منطقه 19 در جریان پروژه شنبه های امید و افتخار با تاکید بر اینکه 100 درصد از آب غیر شرب برای آبیاری فضای سبز تهران استفاده می کنیم، ادامه داد: آب مورد استفاده 100 درصد پساب تصفیه شده است و سعی داریم از منابع آب های زیر زمینی استفاده کنیم تا استفاده از منابع چاه ها به منظور کاهش سرعت فرونشست متوقف شود.

وی از قرارداد با وزارت نیرو برای آبیاری از منابع آبی غیر شرب خبر داد و گفت: برداشت از منابع زیر زمینی به مقدار چشم گیری کاهش یافته و گام بزرگی دیگرمان این بود که کاشت چمن در فضا های سبز تهران ممنوع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزوده شدن 1500 هکتار فضای سبز به تهران تا پایان سال جاری

افزوده شدن 1500 هکتار فضای سبز به تهران تا پایان سال جاری