مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 10:172022-09-10بين الملل

ان ‎بی سی نیوز: 203 کودک افغان بدون سرپرست در آمریکا زندگی می کنند


ان بی سی نیوز گزارش داد که 203 کودک افغان بدون سرپرست به آمریکا منتقل شده که در حال حاضر در تنهایی زندگی کرده و با مشکلات روحی و روانی مواجه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت ان بی سی نیوز در ادامه گزارش خود نوشت: در عملیات تخلیه خانواده های افغانستان تصمیم بسیار دشواری اتخاذ کرده و بسیاری از این افراد کودکان خود را در فرودگاه کابل تحویل نظامیان آمریکا دادند.

طبق این گزارش، در عملیات تخلیه فرودگاه کابل 1500 کودک بدون سرپرست به آمریکا منتقل شدند، که از این تعداد تاکنون بخش از آنها به خانواده یا بستگان تحویل و 203 کودک نیز در تنهایی و به دور از خانواده خود زندگی می کنند.

این در حالی است که سخنگوی اداره مهاجران آمریکا در این باره گفت: قرار است تمام کودکان بدون سرپرست به خانواده یا بستگان نزدیک تحویل داده شوند، اما تاکنون این هدف محقق نشده است.

    وی افزود: پس از شناسایی کودکان بدون سرپرست تلاش برای یافتن خانواده این افراد یا بستگان آنها آغاز شده شده و ما فرآینده پیوستن این افراد به خانواده ها را تسهیل می کنیم.

اما کریش اومارا ویگناراجا، یک فعال حقوق مهاجران در آمریکا در این خصوص گفت: این کودکان بدون سرپرست در وضعیت روحی و روانی ناگواری هستند و باید هر چه سریعتر این افراد به خانواده های خود تحویل داده شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ان ‎بی سی نیوز: 203 کودک افغان بدون سرپرست در آمریکا زندگی می کنند

ان ‎بی سی نیوز: 203 کودک افغان بدون سرپرست در آمریکا زندگی می کنند