مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 10:122022-09-10اجتماعي

سهم سکونتگاه های مسیر رودخانه کرج در آلودگی آب


سکونتگاه های، رستوران ها‍ چرای دام و دیگر کاربری ها در آلودگی آب رودخانه سهم دارند که نهایتا در پایان مطالعه مشخص شد سکونتگاه های دائم و موقت یکی از منابع آلاینده هستند که بیشترین سهم را در آلودگی رودخانه دارد.

- مجید درگی، مدیرکل محیط زیست استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص خبری مبنی بر فاضلاب جاده چالوس و تأثیر آن در آب شرب تهران، گفت: بر اساس مطالعات انجام شده توسط دانشگاه تربیت مدرس سهم منابع آلاینده رودخانه مشخص شده که این سهم در هر پارامتر متفاوت است.

این مقام مسؤول افزود: برای مثال در پارامتر نیتروژن کل جمعیت دائم و موقت 46 درصد و رستوران ها 6/8 درصد و منابع دیگر از جمله چرای دام و دیگر کاربری ها در آلودگی آب رودخانه سهم دارند که نهایتا در پایان مطالعه مشخص شد سکونتگاه های دائم و موقت یکی از منابع آلاینده هستند که بیشترین سهم را در آلودگی رودخانه دارد.

مدیرکل محیط زیست استان البرز تصریح کرد: 10 واحد پذیرایی حاشیه رودخانه کرج به شبکه جمع آوری فاضلاب متصل و 4 واحد دارای تصفیه خانه کامل و مابقی دارای سپتیک می باشند که تحت نظارت و پایش کارشناسان محیط زیست هستند، اما این ناقض تخلفات که ممکن است را مکلف به جمع آوری و تصفیه فاضلاب های سکونتگاه های حوضه آبریز رودخانه کرج نموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم سکونتگاه های مسیر رودخانه کرج در آلودگی آب

سهم سکونتگاه های مسیر رودخانه کرج در آلودگی آب