مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 شهریور 1401 ساعت 22:422022-09-09سياسي

33 برگزیده چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن تجلیل شدند


همزمان با برگزاری آیین اختتامیه چهل و پنجمین دوره استانی مسابقات قرآن کریم در شهرستان طبس 33 برگزیده در رشته های مختلف تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از طبس، حجت الاسلام پرویز بخشی پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی شامگاه(18 شهریور) در مراسم اختتامیه چهل و پنجمین مرحله استانی مسابقات قرآن کریم در طبس گفت: مرحله پایانی مسابقات قرآن کریم با حضور 122 نفر از برگزیدگان شهرستانی در طبس برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی افزود: این مسابقات از 16 شهریورماه آغاز و به مدت سه روز در آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم ع شهرستان طبس برگزار شد.

وی عنوان کرد: متسابقین در دو گروه خواهران و برادران روزهای پنجشنبه و جمعه در رشته هاطlی حفظ، قرائت تحقیق و ترتیل با هم رقابت کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: بعد از پایان رقابت ها 15 نفر از گروه برادران و 18 نفر از گروه خواهران منتخب این دوره از مسابقات شدند که با اهدای لوح و هدیه نقدی تجلیل می شوند.

وی یادآور شد: هشت برگزیده از دو گروه خواهران و برادران نیز مرحله کشوری این مسابقات راه یافتند.

حجت الاسلام بخشی پور در پایان گفت: زمان دقیق برگزاری مرحله کشوری مسابقات هنوز اعلام نشده اما از مهرماه مقدمات آن فراهم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 برگزیده چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن تجلیل شدند

33 برگزیده چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن تجلیل شدند