مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 شهریور 1401 ساعت 19:022022-09-09پزشكي

مایع دستشویی حیات بنفش نانو تیپ با کیفیت است


اهمیت شست و شو مرتب دستها همواره مورد تاکید وزارت بهداشت بوده است و با شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا نقش مایع دستشویی در ضدعفونی کردن دست ها پر رنگ تر شد.

- اگر به دنبال یک مایع دستشویی با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب هستید مایع دستشویی یاشگین یک محصول بسیار مناسب است.

بیشترین میزان انتقال میکروب ها از طریق دست ها است و استفاده از یک مایع مرغوب می تواند قش زیادی در پیشگیری از انتقال آن ها خواهد داشت این محصول تحت استانداردهای سازمان استاندارد ایران تولید شده و دارای گواهینامه معتبر است در ادمه با مطالبی از آراد برندینگ با ما همراه باشید تا از مزایایی این محصول بهره مند شوید.

غلظت این محصول بالا است و به همین دلیل مدت زمان بیشتری می توانید از آن استفاده کنید و وجود گلیسرین در آن باعث نرمی و لطافت پوست است و برخلاف بسیاری از مایع هایی که از فسفات در آن ها استفاده می شود چون در تولید این محصول از فسفات استفاده نشده است برای پوست آسیب زایی نداشته و اثرات نامطلوب برای محیط زیست هم ندارد.

در مطلب بالا تلاش کردیم بهترین محصولات بهداشتی و مایع دستشویی دست را خدمت مصرف کنندگان گرامی معرفی نماییم و جدیدترین و یکی از بهترین آن ها را معرفی کردیم مجموعه ی ما با شناخت نسبت به بازارهای صادراتی و محصولات موجود در کشور هدف خود را هموا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مایع دستشویی حیات بنفش نانو تیپ با کیفیت است

مایع دستشویی حیات بنفش نانو تیپ با کیفیت است