مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 شهریور 1401 ساعت 14:022022-09-09سياسي

هدف دشمن، ایجاد مارپیچ سکوت رسانه های غربی در برابر رویداد جهانی اربعین است


هدف دشمن در برابر اربعین به عنوان بزرگترین رویداد وحدت آفرین، اعمال مارپیچ سکوت در رسانه های غربی  است تا جلوه های باشکوه این راهپیمایی نمایان نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از داراب، حجت الاسلام محمدرضا خسروی امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته داراب با اشاره به اینکه یکی از کارکردهای سیاسی اربعین، اقتدارآفرینی در سایه وحدت است، بیان کرد: راهپیمایی می شود.

  وی افزود: اربعین حسینی، تبیین هویت جمعی شیعه و کاربرد مناسک مذهبی به عنوان منابع قدرت و فعال شدن آن از نظر سیاسی است.

  وحدت امت اسلامی، مهمترین پیام سیاسی اربعین امام جمعه داراب مهم ترین پیام سیاسی بزرگ ترین تجمع دینی جهان را وحدت امت اسلامی در سایه محبت و ارادت به خاندان مطهر اهل بیت خواند و گفت: تمام مذاهب اسلامی به محبت اهل بیت اعتقاد دارند و همین می تواند محور وحدت اسلامی باشد.

حجت الاسلام خسروی از دیگر کارکردهای سیاسی اربعین را نمایش امنیت عراق عنوان کرد و گفت:  برگزاری راهپیمایی صلح آمیز اربعین در واقع نمایش امنیت عراق و ضربه نمادین به ایالات متحده آمریکاست که ایجاد امنیت در عراق را بدون حضور خود ناممکن می داند.

ترمیم شکاف های ناشی از جنگ با راهپیمایی اربعین خطیب جمعه داراب، تقویت مناسبات میان ایران و عراق را از دیگر سیاست های همایش بزرگ اربعین دانست و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف دشمن، ایجاد مارپیچ سکوت رسانه های غربی در برابر رویداد جهانی اربعین است

هدف دشمن، ایجاد مارپیچ سکوت رسانه های غربی در برابر رویداد جهانی اربعین است