مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 شهریور 1401 ساعت 11:472022-09-09سياسي

شرایط مرز مهران هنوز پایدار نشده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد شرفی صبح جمعه در گفتگو با خبرنگاران در پایانه مرزی مهران اظهار داشت: دیشب شرایطی در مرز مهران به لحاظ کندی ارائه خدمات، - فرمانده قرارگاه اربعین فراجا با اشاره به اینکه شرایط مرز مهران هنوز پایدار نشده است، گفت: زائران به پایانه ها مراجعه نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد شرفی صبح جمعه در گفتگو با خبرنگاران در پایانه مرزی مهران اظهار داشت: دیشب شرایطی در مرز مهران به لحاظ کندی ارائه خدمات، نبود وسیله حمل و نقل و جابجایی، بحرانی شد.

وی افزود: شرایط بسیار خطرناک بود، بنابراین تعداد قابل توجهی از زائران دچار ناراحتی های تنفسی شدند و بحث امداد و نجات هم در آن سوی مرز به شدت ضعیف بود.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا اضافه کرد: این موضوع ما را نگران کرد، وزیر کشور به همراه رییس ستاد مرکزی اربعین در سفری که به کشور عراق و دیدار با مسئولان عراق داشتند، قرار شد عراقی ها یک سری تعهدات را انجام دهند.

سردار شرفی افزود: این تعهدات هنوز عملیاتی نشده و آن شرایط نگران کننده هنوز پایدار است، تصمیم گیری شده که فعلاً زائرانی که هنوز سوار اتوبوس نشدند و بلیط برای آن ها برای صادر شده بلیط این زائرین باطل شود و بعداً وجه آن ها عودت داده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط مرز مهران هنوز پایدار نشده است

شرایط مرز مهران هنوز پایدار نشده است