مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 شهریور 1401 ساعت 09:022022-09-09اقتصادي

قیمت خرید کش شلوار پهن ارزان است


در دو دهه ی گذشته، تولیدکنندگان به منظور دوخت انواع شلوار از کش های پهن استفاده می کردند اما امروزه صرفا جهت تولید شلوارهای راحتی از این محصول استفاده می شود.

- در سالهای گذشته برای دوخت انواع شلوار خانگی، بیرونی، اداری یا مجلسی و تنظیم اندازه کمری آنها، از کش شلوار پهن قدیمی مشکی یا سفید رنگ استفاده می شد که به دلیل خاصیت کشسانی خوبی که داشتند به تنظیم دقیق اندازه کمر شلوار برای سایزهای مختلف و هماهنگی آن با اندامهای متفاوت کمک زیادی می کردند و هم موجب راحتی کار خیاطان می شدند و هم موجب سهولت بیشتر در پوشیدن شلوار می گشتند، چون این شلوارها هیچ نیازی به دکمه یا زیپ نداشتند و افراد به راحتی آنها را می پوشیدند و در نشست و برخاست کردن هم خیلی راحت تر بودند، از این رو استفاده از این کشهای پهن در دوخت لباسهایی مانند شلوار رواج خیلی زیادی در بین مردم داشت.

راه حل دیگری که برای عرضه این محصولات وجود دارد شامل بهره گیری از سایت اینترنتی آراد برندینگ است که انواع و اقسام کش شلوار را به سادگی و از راه دور در اختیار هم میهنان ما قرار می دهد.

در دو مدل ابریشمی و نخی موجود است که در قسمت کمر در شلوار و لباس بکار می رود و دارای پهنای مختلف و دوام بالایی است چون از نخ پنبه یا پلی استر تولید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت خرید کش شلوار پهن ارزان است

قیمت خرید کش شلوار پهن ارزان است