مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 شهریور 1401 ساعت 08:072022-09-09سياسي

احداث غیر اصولی یک سیل بند مانع پیشرفت طرح ملی مسکن در کوهبنان


علی رغم حل مشکل زمین برای احداث شهرک امام حسین(ع)، جابه جایی سیل بند بالا دست شهرک های امام رضا(ع) و شهید سلیمانی بزرگترین مانع برای واگذاری زمین به متقاضیان در شهرک جدید کوهبنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوهبنان، در حالی که یکی از مطالبات مقام معظم رهبری و یکی از شعارهای دولت سیزدهم اجرای طرح دارد، به گونه ای که در حال حاضر برخی واحدها آماده بهره برداری است.

همچنین با پیگیری های مسؤولان شهرستان اعتبار لازم توسط سازمان ملی زمین و مسکن برای زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت معابر اصلی و فرعی شهرک شهید سلیمانی تخصیص داده شده، اما به دلیل بعضی مشکلات اداری هنوز زیرساخت های برق ، آب ، گاز و استقرار زیرساخت مخابرات به صورت کلی انجام نشده و با تاخیر در حال انجام است.

مشکل بزرگ در راستای ادامه طرح جهش تولید مسکن در کوهبنان تامین زمین بود که با همت فرماندار شهرستان، نماینده مجلس، ادارات راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و شهرداری این مشکل حل شد.

علی رغم حل مشکل زمین برای احداث شهرک امام حسین(ع)، جابه جایی سیل بند بالا دست شهرک های امام رضا(ع) و شهید سلیمانی بزرگترین مانع برای واگذاری زمین به متقاضیان در شهرک جدید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث غیر اصولی یک سیل بند مانع پیشرفت طرح ملی مسکن در کوهبنان

احداث غیر اصولی یک سیل بند مانع پیشرفت طرح ملی مسکن در کوهبنان