مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 22:522022-09-08حوادث

نوجوانی سرکرده باند سارقان بزرگ سال بود!


ماموران کلانتری آبکوه مشهد یک باند گسترده سرقت را در حالی متلاشی کردند که بررسی ها نشان داد، نوجوانی باند دزدان بزرگ سال سابقه دار را هدایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، چند روز قبل افسران گشت انتظامی که به منظور برخورد قاطع با یغماگران اموال مردم و با دستورات ویژه سرهنگ احمد نگهبان (رییس پلیس مشهد) وارد عملیات شده بودند، به یک دستگاه خودروی پژو پارس برخورد کردند که یک دستگاه دوچرخه بدون لاستیک را لابه لای صندلی عقب قرار داده بود.

هوشیاری نیروهای گشت انتظامی و طرح چند سوال انحرافی نشان داد که دوچرخه مذکور سرقتی است و سرنشینان خودرو آن را از پارکینگ یک منزل در خیابان خیام 62 به سرقت برده اند.

با لو رفتن این ماجرا، دو متهم مذکور به مقر انتظامی هدایت شدند و با نظارت سرهنگ ابراهیم خواجه پور (رییس کلانتری آبکوه) بازجویی شدند.

متهمان اعتراف کردند از اعضای یک باند سرقت هستند و در مناطق بولوار شهید موسوی قوچانی و خیام دست به سرقت زده اند و سپس دوچرخه های مسروقه را نیز به یک مالخر حرفه ای در خیابان ابوطالب 80 فروخته اند.

در پی اعترافات دو متهم مذکور بلافاصله گروه ویژه ای از افسران تجسس به سرپرستی سروان طیوری(رییس تجسس کلانتری) وارد عمل شدند و با کسب دستورات قضایی از قاضی فرهمند نیا(جانشین معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) مغازه بزرگی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوانی سرکرده باند سارقان بزرگ سال بود!

نوجوانی سرکرده باند سارقان بزرگ سال بود!