مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 18:172022-09-08سياسي

احمد منتظری پای سخنان سید حسن خمینی


   حضور حجت الاسلام احمد منتظری در مراسم امروز «نشست مبانی فقهی و کلامی آیت الله العظمی صانعی» از این حیث جالب بود که یکی از سخنرانان و میهانان ویژه سید حسن خمینی بود.

-    حضور حجت الاسلام احمد منتظری در مراسم امروز نشست مبانی فقهی و کلامی آیت الله العظمی صانعی از این حیث جالب بود که یکی از سخنرانان و میهانان ویژه سید حسن خمینی بود.

   حضور حجت الاسلام احمد منتظری در مراسم امروز نشست مبانی فقهی و کلامی آیت الله العظمی صانعی از این حیث جالب بود که یکی از سخنرانان و میهانان ویژه سید حسن خمینی بود.

    هر چند احمد منتظری و حسن خمینی به صفت شخصی خود مشکلی با هم ندارند ولی نام این دو یادآور پدران شان است: آیت الله حسینعلی منتظری و حاج سید احمد خمینی و بی شک اگر روابط آن دو تیره نشده بود داستان قائم مقام رهبری هم شاید به شکل دیگری رقم می خورد.

    نکته متفاوت و متمایز درباره سید حسن خمینی البته این است که بیش از آن که یادآور پدر مرحوم خود باشد و مواضعی چون او را در قبال آیت الله منتظری اتخاذ کند به عنوان یادگار امام شناخته می شود.

اصوال گرایان البته عنوان یادگارِ یادگار امام را بیشتر می پسندند حال آن که مراد از یادگار، فرزند نیست، کسی یا موضوعی است که به یاد دیگری اندازد و اکنون حسن خمینی به اعتبار خمینی بودن یاد خود امام خمینی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمد منتظری پای سخنان سید حسن خمینی

احمد منتظری پای سخنان سید حسن خمینی