مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 15:272022-09-08سياسي

واکنش نماینده ایران به مطالبه آژانس برای اجرای پروتکل الحاقی


سه ادعای پادمانی غیر مهم آژانس نیز مربوط به حدود دو دهه قبل است که با این حال، ایران تاکنون تعاملات مناسب و سازنده ای را با آژانس و با هدف حل و فصل این آنها به عمل آورده است.

- سه ادعای پادمانی غیر مهم آژانس نیز مربوط به حدود دو دهه قبل است که با این حال، ایران تاکنون تعاملات مناسب و سازنده ای را با آژانس و با هدف حل و فصل این آنها به عمل آورده است.

سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین در پی انتشار گزارش مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در مورد اجرای موافقتنامه پادمان در جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: گزارش جدید آژانس در حقیقت به روزرسانی آژانس در مورد موضوعات باقی مانده پادمانی است که از نظر مدیر کل هنوز بسته نشده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن نذیری اصل که به تازگی به عنوان نماینده ایران در اژانس منصوب شده است، در ادامه با تأکید بر اینکه رویکرد جمهوری اسلامی ایران همواره بر همکاری و تعامل با آژانس مبتنی بوده است، افزود: از طرف مقابل انتظار می رود تا بی توجه به فشارهای سیاسی و سوالات برآمده از شیطنت آفرینی طرف های ثالثی که عضو هیچ سازوکار پادمانی آژانس نیستند و میزبان ده ها کلاهک هسته ای هستند، به وظیفه ذاتی خود بپردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش نماینده ایران به مطالبه آژانس برای اجرای پروتکل الحاقی

واکنش نماینده ایران به مطالبه آژانس برای اجرای پروتکل الحاقی