مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 15:172022-09-08سياسي

جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل ترکمن مهرماه در گنبدکاووس برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، مهدی دهرویه فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل ترکمن در فرمانداری شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: گنبدکاووس مهد و خاستگاه اسب اصیل ترکمن بوده و تاریخچه طولانی در زمینه پرورش و نگهداری اسب داشته و از زمان های بسیار دور مسابقات کورس سوارکاری در سطح کشوری برگزار می شود اما متاسفانه در حوزه پرورش و صنعت اسب توجهی به آن نشده است.

وی گفت: جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل ترکمن با حضور داوران خارجی و داخلی، علاقمندان به اسب و مسابقات سوارکاری در 27 مهرماه امسال در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس با حضور مهمانان کشوری برگزار می شود.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: قرار شد برای بهتر برگزار شدن  این جشنواره کمیته های لازم تشکیل و برنامه ریزی های خود را انجام داده و 10 روز آینده جلسه ای با سرمایه گذاران و مسؤولان، دست اندرکاران فدراسیون سوارکاری و افراد صاحب نظر در این حوزه برگزار و تدابیری لازم برای این جشنواره اندیشیده شود.

گنبدکاووس برند و پایتخت پرورش اسب و سوارکاری است  ناصر بارانی دبیر اجرایی جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل ترکمن گفت: برگزاری همایش و جشنواره  اسب اصیل ترکمن در گنبدکاووس تاریخچه 30 ساله داشته و تاکنون چند ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل ترکمن مهرماه در گنبدکاووس برگزار می شود

جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل ترکمن مهرماه در گنبدکاووس برگزار می شود