مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 14:522022-09-08سياسي

پست قزوین در آستانه اربعین 26 هزار گذرنامه توزیع کرده است


اداره کل پست استان قزوین در 20 روز اخیر بیش از 26 هزار گذرنامه به مردم استان تحویل داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، ناصر مرادی نرگسی در جریان بازدید از واحد توزیع اداره کل پست استان قزوین، خدمات پستی را از اساسی ترین نیازهای جامعه امروزی دانست و اظهار کرد: خدمات پستی می بایست بر اساس نیازها تعریف شوند و در واقع پست به عنوان تسهیل دهنده مشکلات جامعه امروزی باشد.

وی با بیان اینکه ارتقاء سطح خدمت رسانی مهمترین هدف در شبکه پستی است، بر تلاش مضاعف و همراهی و همفکری همه مدیران و کارکنان در تحقق این امر تاکید کرد.

مدیرکل پست استان قزوین در ادامه ارتقاء سطح خدمت رسانی را مهمترین هدف در شبکه پستی برشمرد و بر تلاش مضاعف و همراهی و همفکری همه مدیران و کارکنان در تحقق این امر تاکید کرد.

مرادی نرگسی همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در توزیع گذرنامه های زائرین اربعین گفت: اداره کل پست استان قزوین در 20 روز اخیر بیش از 26 هزار گذرنامه به مردم استان تحویل داده است.

وی افزود: با توجه به استقبال بی نظیر مردم از راهپیمایی پرشور اربعین حسینی اداره کل پست استان قزوین در سه شیفت کاری آماده ارائه خدمات و توزیع گذرنامه ها به زائرین اباعبدالله الحسین علیه السلام می باشند و در این راستا موزعین برای تحویل گذرنامه سه بار به درب منازل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پست قزوین در آستانه اربعین 26 هزار گذرنامه توزیع کرده است

پست قزوین در آستانه اربعین 26 هزار گذرنامه توزیع کرده است