مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 14:322022-09-08سياسي

سامانه 141 مرکز مدیریت راه ها در قزوین آماده پاسخگویی به شکایات زائران اربعین است


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: همزمان با اجرای طرح اربعین حسینی سامانه141 مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای استان آماده پاسخگویی شبانه روزی به سوالات و شکایات زائران اربعین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا معیری پور اظهار کرد: همزمان با اجرای طرح اربعین حسینی سامانه141 مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای استان آماده پاسخگویی شبانه روزی به سوالات و شکایات زائران اربعین است.

وی افزود: در مدت اجرای این طرح یکی دیگر از راه های انعکاس شکایات زائران اربعین، میز پاسخگویی و خدمت رسانی به زائران است که در محل دفتر نمایندگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در پایانه مرکزی مسافربری مستقر شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین اضافه کرد: زائران حرم حسینی می توانند هرگونه شکایات خود را از خدمات ناوگان حمل و نقل مسافر به ویژه از نظر رعایت الزامات ایمنی و عدم رعایت نرخ مصوب جابه‎جایی  با این دو راه ارتباطی در میان بگذارند.

معیری پور ادامه داد: به منظور مدیریت سفر زائران در بازگشت از سفر کربلا نیز کارکنان این اداره کل در پایانه برکت واقع در مرز مهران مستقر شده اند و از دیروز نیروهای جهادی زائریار اربعین نیز جهت خدمات به زائرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه 141 مرکز مدیریت راه ها در قزوین آماده پاسخگویی به شکایات زائران اربعین است

سامانه 141 مرکز مدیریت راه ها در قزوین آماده پاسخگویی به شکایات زائران اربعین است