مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 11:572022-09-08بين الملل

سفیر یمن در دمشق: دلیل تجاوز به یمن هراس تل آویو از قدرت انصارالله است


سفیر یمن در سوریه طی گفتگو با خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه تجاوز به یمن در خدمت رژیم صهیونیستی است، گفت که دلیل این تجاوز هراس تل آویو از خطر قدرت روزافزون انصارالله است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبدالله علی صبری سفیر کرد زیرا تنها کشور عربی بود که همچنان به مقاومت پایبند ماند .

صبری در ادامه توضیح داد: تجاوز به یمن، یکی دیگر از مواردی است که در خدمت اسراییل است که خطر قدرت روزافزون انصارالله را احساس کرده است.

جنبشی که موضع آشکار خود در مخالفت با رژیم صهیونیستی و حمایت از مقاومت را اعلام کرده است .

این دیپلمات یمنی نظام های عربی را به چالش کشید و گفت: بنابراین نظام رسمی عربی در عین تلاش برای خدمت به برنامه صهیو - آمریکایی، به مانند فردی ظاهر می شود که به پای خود شلیک می کند، در حالی که گزینه های زیادی برای کسانی که درک درستی از سیاست و هنر ممکنات دارند، وجود دارد .

وی در پایان این گفت وگو، با اشاره به وجود ائتلاف عربی - عبری علیه محور مقاومت و در رأس آن ایران و پارادوکس موجود در این ائتلاف گفت که این امر نشان می دهد که ناتوی جدید تحت نظارت آمریکا در خاورمیانه، در واقع دارای شکل و محتوای عبری است و این ناتوی عبری که به بهانه مقابله با تهدید ایران آماده می شود، در دفاع از رژیم صهیونیستی و علیه امنیت ملی عربی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر یمن در دمشق: دلیل تجاوز به یمن هراس تل آویو از قدرت انصارالله است

سفیر یمن در دمشق: دلیل تجاوز به یمن هراس تل آویو از قدرت انصارالله است