مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 11:022022-09-08دانش

اعزام بیش از 3 هزار دانشجوی خراسان رضوی به پیاده روی اربعین


امیر روشندل، معاون فرهنگی بسیج دانشجویی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو با اشاره به اینکه اعزام دانشجویان این استان از 12 شهریور آغاز شده، - معاون فرهنگی بسیج دانشجویی خراسان رضوی گفت: 3850 دانشجوی خراسان رضوی به صورت متمرکز کاروانی یا غیرمتمرکز گروهی به پیاده روی اربعین در حال اعزام هستند.

امیر روشندل، معاون فرهنگی بسیج دانشجویی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو با اشاره به اینکه اعزام دانشجویان این استان از 12 شهریور آغاز شده، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی ما آخرین کاروان 26 شهریور وارد کشور شده و در 28 شهریور به مشهد بازمی گردد.

روشندل با بیان اینکه اعزام دانشجویان از خراسان رضوی به صورت متمرکز کاروانی و غیرمتمرکز گروهی است، گفت: در مجموع سه هزار و 850 نفر از دانشجویان استان به پیاده روی اربعین می روند.

معاون فرهنگی بسیج دانشجویی خراسان رضوی گفت: هزینه اعزام کاروان های دانشجویی برای دانشجویان حدود 2 تا 3 و نیم میلیون تومان بوده است.

برای هر دانشجویی که متقاضی وام بوده، بین 2 تا پنج میلیون تومان وام تامین کردیم.

وی با اشاره به اینکه کاروان های دانشجویی اربعین از راه های هوایی و زمینی اعزام می شوند، گفت: روز گذشته 21 کاروان زمینی سفر خود را آغاز کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام بیش از 3 هزار دانشجوی خراسان رضوی به پیاده روی اربعین

اعزام بیش از 3 هزار دانشجوی خراسان رضوی به پیاده روی اربعین