مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 08:372022-09-08اجتماعي

ترافیک سنگین در جاده های منتهی به مازندران


رییس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی پایان هفته از چهارشنبه 16 تا روز شنبه 19 شهریورماه جاری در محورهای ارتباطی این استان خبر داد و گفت که محورهای کندوان و هراز فردا جمعه از تهران و کرج به سمت مازندران یکطرفه می شود.

- رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک خودرو در هر سه مسیر منتهی به این استان در جاده کندوان، هراز و فیروزکوه را در زمان حاضر سنگین اعلام کرد.

  سرهنگ یدالله جهان تاب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ترافیک خودرو در جاده کندوان حد فاصل دوراهی شهرستانک تا نسا و محدوده سیاه بیشه سنگین گزارش شده است.

  وی وضعت ترافیک در آزاد راه تهران شمال در محدوده انتهای آزاد راه و همچنین مسیر جنوب به شمال جاده هراز در محدوده های بایجان و سه راهی چلاو را نیز سنگین اعلام کرد و از رانندگان وسایل نقلیه با صبر و حوصله رانندگی کنند تا از وقوع حودث ناگوار جلوگیری شود.

  سرهنگ جهان تاب با بیان اینکه بارش باران در برخی محورهای شمالی باعث لغزندگی سطح جاده ها شده است و رانندگان باید جوانب احتیاط را رعایت کنند، گفت : در مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه در محدوده شهر دماوند نیز ترافیک خودرو سنگین گزارش شده است.

  رییس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی پایان هفته از چهارشنبه 16 تا روز شنبه 19 شهریورماه جاری در محورهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک سنگین در جاده های منتهی به مازندران

ترافیک سنگین در جاده های منتهی به مازندران