مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 22:072022-09-07اقتصادي

خرید 100 دستگاه اتوبوس برقی برای رشت/تعمیر و بازسازی 20 دستگاه اتوبوس


رییس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به بهبود و توسعه وضعیت حمل و نقل عمومی در رشت گفت: تفاهم نامه خرید یکصد دستگاه اتوبوس برقی برای رشت امضا شده که به زودی نخستین دستگاه وارد رشت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه عزم شورا و شهرداری رشت برای کسب دوباره عنوان شهر اولین ها برای رشت جدی است، اظهار کرد: رشت نخستین شهر ایران بود که اولین اتوبوس وارد آن شد، اما متاسفانه به دلیل تمامی بی توجهی ها و کم کاری هایی که در گذشته رقم خورد، امروزه با این جایگاه فاصله فراوانی دارد.

وی با بیان اینکه بر اساس آمار سال 1395، جمعیت رشت در آن سال هفتصد هزار نفر اعلام شده بود، افزود: یقینا در طی این سال ها جمعیت رشت نیز افزایش پیدا کرده و یا توجه به اینکه جمعیت شهر رشت شناور است، یقینا براساس استانداردها باید در حوزه حمل و نقل عمومی توسعه بیشتری پیدا کند.

رییس شورای شهر رشت به استانداردهای در نظر گرفته شده در حوزه حمل و نقل عمومی اشاره کرد و گفت: در شرایط فعلی، رشت برای رسیدن به استانداردهای حمل و نقل به 350 دستگاه اتوبوس نیاز دارد و تحقق این مهم نیازمند تعامل برخی از دستگاه ها و همچنین حمایت ویژه دولت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید 100 دستگاه اتوبوس برقی برای رشت/تعمیر و بازسازی 20 دستگاه اتوبوس

خرید 100 دستگاه اتوبوس برقی برای رشت/تعمیر و بازسازی 20 دستگاه اتوبوس