مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 19:472022-09-07اقتصادي

ستاری: در قانون جهش تولید دانش بنیان، به رفع مشکلات شرکت های خلاق توجه ویژه شد


معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در جمع نخبگان فعال در اقتصاد دانش بنیان آذربایجان شرقی، تلاش نخبگان برای توسعه اقتصاد دانش بنیان و خلاق در استان را منجر به تحول کشور دانست و آن را یک تلاش ارزشمند تلقی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در قانون جهش تولید دانش بنیان صورت گرفته و بیش از 6 آیین نامه مربوط به این قانون تصویب شده است، گفت: در این قانون بسیاری از مسائل رایج فعالان زیست بوم فناوری و نوآوری، از جمله مالیات، بیمه، معافیت ها و حضور در بازار سرمایه و مهم تر از همه، فضای استقرار در اماکن شهری مورد توجه قرار گرفته است.

ستاری با بیان اینکه باید صندوق پژوهش و فناوری استان از توانمندی مالی لازم برای حمایت از زیست بوم نوآوری و فناوری برخوردار باشد، افزود: لازمه دستیابی به این توانمندی مالی این است که از اختیارات و بازوهای حمایتی که در قانون جهش تولید دانش بنیان برای توسعه این صندوق ها پیش بینی شده و اختیاراتی مشابه بانک ها در اختیار آن ها قرار می دهد، استفاده کنند و بخش خصوصی را به میدان بیاورند.

وی با بیان این که قانون جهش تولید، ریل گذاری آینده اقتصاد دانش بنیان را ترسیم می کند، عنوان کرد: مهم است که استان، با عزم جدی بخواهد از مزایای این قانون برای رونق شرکت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاری: در قانون جهش تولید دانش بنیان، به رفع مشکلات شرکت های خلاق توجه ویژه شد

ستاری: در قانون جهش تولید دانش بنیان، به رفع مشکلات شرکت های خلاق توجه ویژه شد