مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 16:022022-09-07اجتماعي

استقلال آموزش و پرورش مطالبه مردم و فرهنگیان زرآباد


استقلال اداره آموزش و پرورش این شهرستان مطالبه جدی مردم و فرهنگیان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از زرآباد،کوروش محمدی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان زرآباد،اظهار داشت: یکسال و اندی از شهرستان شدن زرآباد می گذرد و از روز اول، تاکنون استقلال آموزش و پرورش به مهمترین دغدغه مردم این شهرستان تبدیل شده است  که امیدواریم هر چه سریعتر شاهد این اتفاق مهم باشیم.

فرماندار شهرستان زرآباد تصریح کرد: با راه اندازی اداره آموزش و پرورش شهرستان زرآباد بسیاری از مشکلات موجود آموزشی رفع خواهد شد.

وی ادامه داد: کمبود کلاس درس،تحهیزات و نیروی انسانی مهمترین دغدغه در شهرستان زرآباد است که با تلاش های مدیریت آموزش و پرورش دو شهرستان کنارک و زرآباد و با مساعدت خیرین و مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان بخشی از این مشکلات رفع شده است اما زرآباد همچنان نیاز به مساعدت خیرین ملی و استانی دارد.

فرماندار زرآباد افزود: راه اندازی دبیرستان شبانه روزی پسرانه و دخترانه علاوه در مرکز شهر در روستاهای سندسر و سورو نیز در دستور کار آموزش و پرورش قرار بگیرد.

محمدی خاطرنشان کرد: مدارس عشایری شهرستان زرآباد هر  چه سریعتر تعیین تکلیف شوند تا دانش آموزان ما بیشتر از این آسیب نبیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال آموزش و پرورش مطالبه مردم و فرهنگیان زرآباد

استقلال آموزش و پرورش مطالبه مردم و فرهنگیان زرآباد