مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 14:422022-09-07سياسي

معیوب بودن فرایند اداری در مازندران/ رشد بهره وری نیاز ضروری استان است


استاندار مازندران با اشاره به وضعیت موجود استان که نیازمند ارتقای بهره وری است، گفت: موضوع بهره وری در مازندران از مسئله عبور کرد در برخی از حوزه ها به بحران تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سید محمود حسینی پور پیش از ظهر امروز در شورای اداری استان ضمن عرض تسلیت به مناسبت اربعین حسینی، اظهار کرد: هر ساله شاهد رشد حضور شیعیان در راهپیمایی اربعین حسینی هستیم؛ امسال کاروان عاشورایی از سه منطقه مازندران به سمت کربلا حرکت می کنند.

وی با اشاره به اینکه رشد بهره وری از موضوعات مهمی است که رهبری و رییس جمهوری بر آن تاکید دارند، گفت: در دو ماه گذشته تفاهم نامه ای بین استانداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، دانشگاه نوشیروانی بابل و سازمان ملی بهره وری کشور منعقد شد این اقدام می تواند برای توسعه استان اثرگذار باشد.

حسینی پور با بیان اینکه نقشه راه دولت سیزدهم بهره مندی از وصیتنامه شهدا است، افزود: شهدا تاکید داشتند تا از فرصت ها برای رشد کشور استفاده شود.

وی به کارنامه مثبت دولت سیزدهم در کشور و استان ها اشاره کرد و گفت: مازندران در اجرای پروژه های هفته دولت در صدر کشور بود، این رتبه بیانگر اجرای بهره وری در استان است اما سرعت قابل قبولی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معیوب بودن فرایند اداری در مازندران/ رشد بهره وری نیاز ضروری استان است

معیوب بودن فرایند اداری در مازندران/ رشد بهره وری نیاز ضروری استان است