مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 12:222022-09-07بين الملل

از ضرب الاجل رسانه ای تا انتظار در دریا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وضعیت حقوقی منابع گاز طبیعی زیربستر شرق دریای مدیترانه در برنامه «جریان خاورمیانه» شبکه پرس تی وی مورد نقد و بررسی قرار گرفتت.

- وضعیت حقوقی منابع گاز طبیعی زیربستر شرق دریای مدیترانه در برنامه جریان خاورمیانه شبکه پرس تی وی مورد نقد و بررسی قرار گرفتت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وضعیت حقوقی منابع گاز طبیعی زیربستر شرق دریای مدیترانه در برنامه جریان خاورمیانه شبکه پرس تی وی مورد نقد و بررسی قرار گرفتت.

مساله ای که در صورت تعیین نشدن حقوق سرزمینی و حریم دریایی لبنان ممکن است به درگیری نظامی میان جنبش حزب الله و رژیم صهیونیستی منجر شود.

چرا که این جنبش خواستار احقاق حق مردم لبنان در بهره برداری از منابع گازی مدیترانه است و صهیونیست ها از مدت ها قبل دست به احداث سکو های حفاری برای استخراج منابع این دریا از جمله در آب های سرزمینی لبنان زده اند.

اما چه ضرورت رسانه ای وجود داشت که پرس تی وی باید به آن توجه می کرد؟ پاسخ در این نکته است که رسانه های غربی تلاش می کنند، غارت شدن منابع ملی کشور لبنان توسط تل آویو را حق صهیونیست ها معرفی کنند و در صورت دفاع حزب الله از حق ملت خود باز هم رژیم صهیونیستی دست به مظلوم نمایی بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ضرب الاجل رسانه ای تا انتظار در دریا

از ضرب الاجل رسانه ای تا انتظار در دریا