مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 10:472022-09-07اقتصادي

سامان دهی امدادهای متفرقه از اولویت های وزارت صمت است


مدیر کل خدمات، نگهداری فنی و مهندسی وزارت صمت گفت: در راستای ارایه خدمات بهتر به مشتریان و به منظور جلوگیری از زیان های احتمالی، سامان دهی امدادخودروهای متفرقه مورد توجه ویژه وزارت صمت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل ازایکوپرس- حمید محله ای در حاشیه بازدید از شرکت امدادخودروایران افزود: وزارت صمت برنامه ها و طرح های مدونی با همکاری شرکت امدادخودروایران و دیگر شرکت های معتبر خدمات پس از فروش برای ارایه خدمت بهتر به مردم و همچنین مدیریت شرکت های امداد خودرو دارد.

وی ادامه داد: در قالب این برنامه و با همکاری شرکت های خودروساز و بخش های خصوصی، راهکارهای کنترلی برای امدادهای متفرقه مورد نظر وزارت صمت است.

محله ای ضمن تاکید بر دارا بودن مجوزهای قانونی و توان توسعه خدمات شرکت های امدادی گفت: این شرکت ها باید دارای تجهیزات و امکانات پیشرفته نیز باشند.

مدیر کل خدمات، نگهداری، فنی و مهندسی وزارت صمت به نارضایتی مردم از امداد متفرقه خصوصی اشاره کرد و گفت: امدادهای متفرقه به علت نبود نیروی انسانی متخصص، کیفیت پایین قطعات، گران بودن هزینه تعمیر و خدمات و نبود نظارت قوی و دایمی سبب نارضایتی مردم شده اند.

وی ارایه خدمات به موقع و مطلوب توسط امدادهای معتبر شرکت های خودروساز را عاملی برای جلوگیری از فعالیت امدادهای متفرقه دانست و گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامان دهی امدادهای متفرقه از اولویت های وزارت صمت است

سامان دهی امدادهای متفرقه از اولویت های وزارت صمت است