مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 10:122022-09-07سياسي

بساط سارقان خشن به زودی جمع می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور در مصاحبه با برنامه «صبح وگفتگو» رادیو گفتگو در مورد برخورد با سارقان خشن و زورگیران اظهار کرد: - عمرانی اظهار کرد: مردم در روز های آینده شاهد خبر های خوبی در برخورد درخور و شایسته با افرادی که نظم و امنیت جامعه را به هم می ریزند خواهند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور در مصاحبه با برنامه صبح وگفتگو رادیو گفتگو در مورد برخورد با سارقان خشن و زورگیران اظهار کرد: با توجه به اینکه اخیراً شاهد صحنه های زورگویی و سرقت ها و خفت گیری های زیادی هستیم حسب دستور ریاست قوه قضاییه و دادستان کل، قرارگاهی در دادستانی تشکیل شده که به این مسائل رسیدگی کند.

وی افزود: مردم در روز های آینده شاهد خبر های خوبی در برخورد درخور و شایسته با افرادی که نظم و امنیت جامعه را به هم می ریزند خواهند بود.

معاون قضایی دادستان کل کشور با بیان اینکه برخی از این سارقان فقط سرقت نمی کنند و بلکه با سلاح در ملأ عام حاضر می شوند و باعث ترس و وحشت در بین مردم می شوند گفت: زنجیره قوه قضاییه این موضوع را رصد می کند و امیدواریم که در کوتاه ترین مدت و همان محل ارتکاب جرم به سزای اعمال خود برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بساط سارقان خشن به زودی جمع می شود

بساط سارقان خشن به زودی جمع می شود