مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 09:272022-09-07اقتصادي

پرداخت بیش 17 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال توسط بانک مهر ایران طی امسال


مدیر شعب استان کرمان بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: از ابتدای امسال تاکنون 17 هزار و 390 فقره تسهیلات اشتغالزایی و رفع احتیاجات ضروری به ارزش 8 هزار و 820 میلیارد ریال در استان کرمان توسط این بانک پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حسین خزاعی امروز در جمع خبرنگاران پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در حوزه های اشتغال و کارآفرینی، معیشت، ازدواج، درمان و حمایت از مددجویان نهادهای حمایتی و سازمان های مردم نهاد را از جمله خدمات این بانک عنوان کرد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون 17 هزار و 390 فقره تسهیلات اشتغالزایی و رفع احتیاجات ضروری به ارزش 8 هزار و 820 میلیارد ریال در استان کرمان توسط این بانک پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات تکلیفی ازدواج استان کرمان در سال جاری 70 درصد رشد داشته است، ادامه داد: طی سال گذشته یک هزار و 129 فقره تسهیلات ازدواج جوانان به ارزش یک هزار و 223 میلیارد ریال در استان پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: در سال جاری بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان کرمان جذب 32 هزار و600 میلیارد ریال منابع را هدف گذاری کرده است.

خزاعی از رشد 73 درصدی منابع این بانک در استان کرمان خبرداد و گفت: از هشت ماه گذشته تاکنون منابع بانک در کشور 62.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش 17 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال توسط بانک مهر ایران طی امسال

پرداخت بیش 17 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال توسط بانک مهر ایران طی امسال