مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 07:222022-09-07سياسي

تشکیل 110پرونده تخلف در عرصه منابع طبیعی گچساران


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران گفت: از سال گذشته تا کنون 110 پرونده تخلف در عرصه منابع طبیعی این شهرستان تشکیل و متخلفان برای پیگیری های قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران مجید نظری در جمع خبرنگار اظهار کرد: در یک سال اخیر پرونده های تخلف متعددی در عرصه منابع طبیعی این شهرستان تشکیل شده است.

وی بیان کرد:از سال گذشته تا کنون 110 پرونده تخلف در عرصه منابع طبیعی این شهرستان تشکیل و متخلفان برای پیگیری های قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران تصریح کرد: از سالرگذشته تا کنون 20 نفر متخلف در زمینه قطع درختان جنگلی در این شهرستان شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

نظری عنوان کرد: سال گذشته تا کنون در گچساران 7 فقره پرونده در زمینه قاچاق محصولات جنگلی تشکیل شد که متخلفان اقدام به قاچاق 625 کیلوگرم زغال و هیزم کرده بودند.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از 53 پرونده تخریب و تصرف در این شهرستان تشکیل شده است.

نظری افزود: افرادی که قصد خرید زمین به ویژه اراضی بدون سند رسمی را در گچساران دارند باید قبل از خرید به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان مراجعه کننده و از ملی نبودن اراضی مطمئن شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 110پرونده تخلف در عرصه منابع طبیعی گچساران

تشکیل 110پرونده تخلف در عرصه منابع طبیعی گچساران