مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 20:122022-09-06سياسي

راه اندازی قرارگاه اجتماعی زندان در خراسان رضوی


مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان رضوی گفت: برای اولین بار قرارگاه اجتماعی زندان در استان آغاز به کارکرده است تا با بکارگیری همه ظرفیت ها و مسئولیت های اجتماعی شاهد کاهش بیشتر جرائم و حاکم شدن امنیت در جامعه باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، سعید سرباز جانفدا مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان رضوی در آیین تکریم و معارفه رییس اداره زندان و اقدامات تأمینی و تربیتی قوچان که امشب در سالن اجتماعات شهدای دولت فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: قضات نقش حفاظت از امنیت و آرامش مردم را بر عهده دارند بنابراین قاضی طبیب اجتماعی بوده زیرا برخورد اجتماعی با مجرمان انجام می دهد و پس از اجرای عدالت بازهم نگاه درمانگر به این افراد دارد.

وی با تأکید بر اینکه زندانبان هم نگهبان امنیت و حافظ آرامش شهروندان بوده و به عنوان مددکار اجتماعی شب و روز در کنار این افراد آسیب دیده قرار دارد، بیان کرد: انسان نباید مغرور شده و خود را از آفات دنیوی دور بداند بلکه هرکس ممکن است در آن شرایط مکانی، روحی و.

قرارگرفته و شاید جرمی را مرتکب شود.

رییس سازمان زندان های خراسان رضوی با اشاره به اقدامات مختلف مددکاری، مذهبی، تربیتی و حتی حرفه آموزی در زندان ها، تصریح کرد: نباید از قشر عظیمی که در معرض آسیب قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی قرارگاه اجتماعی زندان در خراسان رضوی

راه اندازی قرارگاه اجتماعی زندان در خراسان رضوی