مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 19:122022-09-06حوادث

موبایل قاپ های اصفهان با 53 فقره سرقت دستگیر شدند


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری 2 موبایل قاپ در عملیات ضربتی کارآگاهان این پلیس و اعتراف متهمان به 53 فقره سرقت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین ترکیان رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت موبایل آن ها توسط 2 موتورسوار، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت های پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه یکی از شهروندان طی تماس با مرکز فوریت های پلیسی از وقوع یک مورد موبایل قاپی دیگر خبر داد که بلافاصله کارآگاهان با وی هماهنگ شده و تحقیقات تخصصی خود را در این خصوص انجام دادند.

ترکیان گفت: مالباخته عنوان کرد که در حال صحبت کردن با تلفن همراهم بودم که یک دستگاه موتورسیکلت با 2 سرنشین کنارم نزدیک من توقف کرده و یک نفر از سرنشینان پیاده شد و پس از قاپیدن تلفن همراه سریع سوار بر موتورسیکلت شده و به صورت خلاف جهت ازصحنه متواری شدند رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان کرد: کارآگاهان پس از دریافت مشخصات ظاهری متهمان و انجام یک سری اقدامات پلیسی هویت اصلی سارقان را به دست آورده و با راه اندازی گشت هایی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موبایل قاپ های اصفهان با 53 فقره سرقت دستگیر شدند

موبایل قاپ های اصفهان با 53 فقره سرقت دستگیر شدند