مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 16:022022-09-06اقتصادي

رساندن بومگردی هرمزگان به جایگاه یک صنعت، دور از دسترس نیست


مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان گفت: شکل سفر عمده بومگردانی که به مناطق روستایی استان هرمزگان می آیند هنوز به گونه ای نیست که بتوان گفت حتی منافع آن بیش از آسیب هایش است اما اگر کلیه دستگاه ها همراهی کنند می توانیم این معادله را بالعکس کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، نرگس غلامپور مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری امروز در چهارمین جلسه کارگروه تخصصی توسعه روستایی و عشایری هرمزگان که ظهر امروز با دستور کار بررسی مسائل و مشکلات روستایی ساحلی هدف گردشگری برگزار شد اظهار داشت: مناطق بوم گردی و روستایی هرمزگان با بهره مندی از انواع اقلیم های ساحلی، صحرایی و کوهستانی مجموعه کم نظیر و بسیار جذاب را در خود جای داده که می توان از آن برای رونق اقتصادی منطقه و کسب منفعت مردم بهره برد.

وی اضافه کرد: اما به طور کلی هنوز بومگردی در هرمزگان به جایگاهی نرسیده است که بتوان حتی منافعش را بیشتر از آسیب هایش دانست چه رسد به اینکه بتوان به آن به عنوان یک صنعت سودآور نگاه کرد.

وی عدم فراهم بودن بسترهای اولیه گردشگری و بومگردی در مناطق جذاب طبیعی بویژه در روستاهای هدف گردشگری هرمزگان یکی از دلایل مهمی است که باعث شده بومگردی برای مردم منطقه منفعت چندانی نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رساندن بومگردی هرمزگان به جایگاه یک صنعت، دور از دسترس نیست

رساندن بومگردی هرمزگان به جایگاه یک صنعت، دور از دسترس نیست