مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 14:472022-09-06اقتصادي

خدمات پس از فروش ایران خودرو با کاروان اربعین حسینی همراه می شود


شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو هم زمان با همایش پیاده روی اربعین حسینی، طرح «با تو تا حرم» را از 16 تا 27 شهریورماه در نمایندگی های منتخب و با حضور ناوگان امدادی اجرا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- مدیرعامل ایساکو در این باره گفت: طبق برنامه ریزی و نیازسنجی های صورت گرفته، مقدمات اجرای طرح و ارسال قطعات مورد نیاز با پیش بینی حضور پنج میلیون نفر زائر از یک ماه پیش کلید خورد و عملیات اجرایی نیز از روز هفتم شهریور با برپایی چادرهای صحرایی و تکمیل تجهیزات مورد نیاز نمایندگی های مرزی منتهی به کشور عراق آغاز شد.

بابک سلاجقه ادامه داد: به نظر می رسد در سال جاری حجم فزاینده ای از سفر با خودرو را در مسیر کربلای معلا شاهد باشیم و با توجه به پیش بینی رشد حدود 66 درصدی زائران نسبت به سال 98، در سال جاری نزدیک به 35 نمایندگی تک شیفت، دو شیفت، شبانه روزی و تعمیرگاه موقت، در کنار بیش از 120 اکیپ امدادی برای ارایه خدمات در مسیرهای منتهی به کشور عراق شامل شهرهای مهران، چذابه و سرپل ذهاب (مرز خسروی) مستقر شده اند.

وی افزود: طرح های ویژه خدمات پس از فروش ایران خودرو در راستای انجام وظیفه خدمت رسانی، انجام مسوولیت های اجتماعی و با هدف افزایش رضایت مندی مشتریان اجرایی می شود و امیدواریم سطح بالای خدمت رسانی در طرح با تو تا حرم نیز بتوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات پس از فروش ایران خودرو با کاروان اربعین حسینی همراه می شود

خدمات پس از فروش ایران خودرو با کاروان اربعین حسینی همراه می شود