مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 11:272022-09-06سياسي

دادگاه پرونده زورگیری در بزرگراه نیایش 19 شهریور برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، دو هفته پس از دستور حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه برای رسیدگی سریع و دقیق و قاطع به سرقت خشن اتوبان نیایش، - جلسه محاکمه عوامل دخیل در سرقت خشن و مقرون به آزار بزرگراه نیایش، شنبه 19 شهریور برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، دو هفته پس از دستور حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه برای رسیدگی سریع و دقیق و قاطع به سرقت خشن اتوبان نیایش، کیفرخواست مربوطه تنظیم و به دادگاه ارجاع شد و جلسه محاکمه عوامل دخیل در این سرقت خشن و مقرون به آزار، روز شنبه پیش رو 19 شهریور ماه برگزار خواهد شد.

 وقوع یک فقره زورگیری و سرقت از یک زن در ترافیک بزرگراه نیایش و انتشار فیلمی از این سرقت در فضای مجازی، موجب شد تا موضوع رسیدگی در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

رییس پلیس آگاهی پایتخت 27 مرداد سال جاری از دستگیری این سارق خبر داد و افزود: تحقیقات میدانی کارآگاهان نشان داد، مرد جوان با سوءاستفاده از ترافیک بزرگراه نیایش به خودروی مالباخته نزدیک شده و با خشونت و درگیری تلفن همراه زن جوان را سرقت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه پرونده زورگیری در بزرگراه نیایش 19 شهریور برگزار می شود

دادگاه پرونده زورگیری در بزرگراه نیایش 19 شهریور برگزار می شود