مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 شهریور 1401 ساعت 10:372022-09-06اقتصادي

قائم مقام وزیر راه در نهضت ملی مسکن منصوب شد


وزیر راه و شهرسازی طی حکمی هادی عباسی اصل را به سمت معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و قائم مقام خود در نهضت ملی مسکن منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی با صدور حکمی هادی عباسی اصل را به سمت معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و قائم مقام خود در طرح نهضت ملی مسکن منصوب کرد.

در حکم وزیر راه و شهرسازی خطاب به معاون جدید مسکن و ساختمان این وزارتخانه آمده است: جناب آقای هادی عباسی اصل با سلام با توجه به سوابق ارزشمند علمی، مدیریتی، تعهد و سوابق اجرایی جنابعالی، به موجب این حکم شما را به سمت معاون مسکن و ساختمان و قائم مقام اینجانب در نهضت ملی مسکن منصوب می نمایم.

با توجه به تکالیف قانونی وزارت راه و شهرسازی به موجب قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن و قانون جهش تولید مسکن، مهم ترین ماموریت ما در دولت، تولید و عرضه مسکن است و مسکن در حیات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامعه جایگاه ویژه ای دارد.

بر این اساس ضروری است با استفاده از تجارب طرح های قبلی و شناسایی نقاط قوت و ضعف آنها نسبت به موارد ذیل اهتمام ویژه داشته باشید: 1- بسیج تمامی امکانات وزارت راه و شهرسازی، بانک مسکن، بنیاد مسکن و ظرفیت های مردمی برای تحقق اهداف دولت در زمینه احداث مسکن، پیشبرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قائم مقام وزیر راه در نهضت ملی مسکن منصوب شد

قائم مقام وزیر راه در نهضت ملی مسکن منصوب شد