مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 21:322022-09-05ورزشي

نظر جدید مجلس درباره آیین نامه رتبه بندی معلمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رییسه مجلس درباره سرنوشت بررسی اصلاحات آیین نامه اجرایی قانون نظام رتبه بندی معلمان در هیئت تطبیق مجلس شورای اسلامی گفت: - عضو هیئت رییسه مجلس نظر جدید هیئت بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین درباره آیین ‎نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رییسه مجلس درباره سرنوشت بررسی اصلاحات آیین نامه اجرایی قانون نظام رتبه بندی معلمان در هیئت تطبیق مجلس شورای اسلامی گفت: براساس نظر این هیئت که متشکل از حقوقدانان برجسته و باسابقه است، بخشی از آیین نامه، مغایر قانون تشخیص داده شده و باید اصلاح شود.

وی افزود: براساس نظر هیئت بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین که در مجلس شورای اسلامی تشکیل می شود، عبارت اجرای حکم رتبه بندی منوط به تکمیل استخدام مطابق قوانین و مقررات خواهد بود مغایر قانون تشخیص داده شده و توسط دولت باید به نحوی اصلاح شود که در هیئت مذکور تأیید شود.

فیروزجایی تأکید کرد: بنابراین این که آیین نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان تا پیش از این شامل معلمان طرح مهرآفرین نمی شد، براساس این نظر هیئت بررسی و تطبیق مجلس، مغایر قانون است و باید اصلاح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر جدید مجلس درباره آیین نامه رتبه بندی معلمان

نظر جدید مجلس درباره آیین نامه رتبه بندی معلمان