مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 20:522022-09-05اقتصادي

تسهیلات مشاغل خانگی امسال تا سقف 30 میلیارد تومان افزایش یافت


رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان گنبدکاووس گفت: امسال با حمایت دولت و سیاست های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی سقف تسهیلات بانکی مشاغل خانگی برای بانوان و شاغلین دارای گواهینامه فنی و حرفه ای تا 30 میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

- عبدی بدراق نژاد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: امسال تسهیلات مشاغل خانگی نسبت به سال های گذشته 50 درصد رشد داشته و سقف این تسهیلات تا 30 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: بانوان شاغل در منازل و یا آقایان دارای گواهینامه فنی و حرفه ای در رشته های پرورش قارچ، قالیبافی، خیاطی و غیره می توانند به دستگاه های مرتبط مانند جهادکشاورزی، اداره میراث فرهنگی، اداره ارشاد، اداره صمت، اداره بنیاد شهید و غیره مراجعه و پس از تشکیل پرونده از این تسهیلات برخوردار شوند.

رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: این تسهیلات با کارمزد چهار درصد بوده و علاقمندان به فعالیت در مشاغل خانگی می توانند با گذراندن دوره آموزشی و اخذ گواهینامه مربوطه از این تسهیلات استفاده کنند.

وی با اشاره به مصوبات سفر رییس جمهور به استان گلستان ادامه داد: سفر رییس جمهور و هیات دولت برکات خوبی برای استان گلستان داشت و رهاورد سفر دولت سیزدهم به گلستان در حوزه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات مشاغل خانگی امسال تا سقف 30 میلیارد تومان افزایش یافت

تسهیلات مشاغل خانگی امسال تا سقف 30 میلیارد تومان افزایش یافت