مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 20:472022-09-05اقتصادي

مبلغ 100 میلیارد تومان از اعتبارات محرومیت زدایی کشور به گلستان تخصیص یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سید محمد حسینی عصر امروز در جلسه شورای اسلامی استان گلستان اظهار کرد: برای نخستین بار در کشور اعتباراتی به مبلغ سه هزارو 100 میلیارد تومان در راستای محرومیت زدایی روستاهای کشور در نظر گرفته شده که از این مبلغ 100 میلیارد تومان برای روستاهای گلستان تخصیص پیدا می کند.

وی تصریح کرد: این اعتبار تا یکماه آینده ابلاغ و واریز خواهد شد.

مبلغ 80 میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات بهسازی و آسفالت روستایی سال گذشته باقی مانده که در حال توزیع در روستاهای گلستان است.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان خاطرنشان کرد: بنا داریم با همکاری دهیاریهای استان گلستان و تجمیع اعتبارات امسال، سال گذشته و محرومیت زدایی و کمک و مشارکت دهیاریها بتوانیم کارهای بزرگی در راستای نهضت اسفالت معابر روستایی استان انجام دهیم.

وی ادامه داد: علت عمده عقب ماندگی های روستاها و عدم توسعه انها در این سالها، کمبود اعتبارات و عدم تخصیص منابع مالی بوده که خوشبختانه دولت سیزدهم توجه جدی به توسعه روستاها به عنوان مولد داشته و با تخصیص اعتبارات تلاش دارد تا بخشی از این عقب ماندگی ها را جبران کند.

حسینی گفت: سیاست بنیاد مسکن گلستان بر این است تا در این راستا با همفکری و تعامل خوب مدیران بنیاد مسکن شهرستان های استان و دیگر مدیران اجرایی مرتبط خلق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبلغ 100 میلیارد تومان از اعتبارات محرومیت زدایی کشور به گلستان تخصیص یافت

مبلغ 100 میلیارد تومان از اعتبارات محرومیت زدایی کشور به گلستان تخصیص یافت