مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 20:272022-09-05پزشكي

ایمنی زایی واکسن برکت پلاس برای مقابله با سویه جدید امیکرون


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، گروه تحت مطالعه به طور غیرتصادفی به سه گروه 70 نفری تقسیم شدند که سه تا پنج ماه پس از واکسیناسیون با BIV1-CovIran یا BBIBP-CorV، - محققان در این مطالعه یافته های ایمنی زایی، ظرفیت خنثی سازی و ایمنی را از یک کارآزمایی بالینی طراحی شده موازی و غیرتصادفی گزارش کرده اند که واکسن حاوی ذرات کامل ویروس غیرفعال شده را علیه SARS-CoV-2 سویه B.

1.

1.

529 (Omicron) را روی 210 شرکت کننده گروه سنی 18 تا 75 سال در ایران ارزیابی کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، گروه تحت مطالعه به طور غیرتصادفی به سه گروه 70 نفری تقسیم شدند که سه تا پنج ماه پس از واکسیناسیون با BIV1-CovIran یا BBIBP-CorV، تقویت کننده یا یادآور BIV1-CovIran یا BIV1-CovIran Plus دریافت کردند.

پاسخ ایمنی هومورال از طریق تیتر های میانگین هندسی (GMT) و نسبت های میانگین هندسی (GMR) آنتی بادی های IgG اختصاصی سویه ووهان یا Omicron ارزیابی شدند.

یک تست معمولی خنثی سازی ویروس (cVNT) ظرفیت خنثی سازی را ارزیابی کرد.

اگر حد پایین 95% CI برای GMR بالاتر از 0، 67 باشد.

گروه BIV1-CovIran/BIV1-CovIran Plus و BBIBP-، عدم حقارت گروه های دریافت کننده تقویت کننده BIV1-CovIran Plus نسبت به گروه دریافت کننده تقویت کننده BIV1-CovIran به این نتیجه رسیدند که حدود 3/23 درصد از سرم های رقیق شده شرکت کنندگانی که واکسن سویه اجدادی را به عنوان تقویت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمنی زایی واکسن برکت پلاس برای مقابله با سویه جدید امیکرون

ایمنی زایی واکسن برکت پلاس برای مقابله با سویه جدید امیکرون