مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 18:222022-09-05سياسي

ثبات مدیریتی خواسته اعضای شورای رشت


رییس شورای اسلامی شهر رشت، ثبات مدیریتی در شهرداری رشت را خواسته تمامی یازده دانست و گفت: اما اگر در قبال مشاهده کم کاری ها و بی توجهی ها سکوت کنیم به شهر و شهروندان خیانت کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت محمدحسین واثق کارگرنیا عصر امروز در دیدار صمیمی با جمعی از اصحاب رسانه های مکتوب در ساختمان شهرداری رشت، با اشاره به اینکه حضور در جمع پیشکسوتان مایه مباهات است اظهار کرد: در این دیدار مباحث خوبی توسط رسانه ها مطرح شد که یقینا در روند اجرای خدمات مطلوبتر بسیار تاثیر گذار است و رسانه به عنوان یکی از ابزارهای مهم ارتباط مردم و مسؤولین است.

  محمد حسین واثق کارگرنیا با قدردانی از پیشنهادات مطرح شده در حوزه مدیریت شهری توسط رسانه های حاضر افزود: مبحث ثبات مدیریتی در این دیدار مطرح شد و این مهم خواسته جمع یازده نفره شورای ششم بوده ولی اگر در قبال نادیده گرفتن کم کاری ها و بی توجهی ها به این مقوله توجه نمی شد یقینا به مردم و شهرمان خیانت می کردیم.

وی با بیان اینکه ممکن است این سوال مطرح شود که چرا از اول فردی را انتخاب و سپس استیضاح شد افزود: متاسفانه ما طی آن مدت شاهد در جا زدن ها بودیم و به همین علت شورا مجبور شد که در این باره تجدید نظر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبات مدیریتی خواسته اعضای شورای رشت

ثبات مدیریتی خواسته اعضای شورای رشت