مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 17:572022-09-05بين الملل

روسیه به اروپا: تحریم ها را کامل لغو کنید تا کامل گاز را بدهیم


دمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه، تحریم های اتحادیه اروپا، انگلیس و کانادا علت اصلی ناتوانی روسیه برای صادرات کامل گاز از طریق این خط لوله اصلی دانست که گاز را از طریق سن پترزبورگ و دریای بالتیک به آلمان می رساند.

- دمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه، تحریم های اتحادیه اروپا، انگلیس و کانادا علت اصلی ناتوانی روسیه برای صادرات کامل گاز از طریق این خط لوله اصلی دانست که گاز را از طریق سن پترزبورگ و دریای بالتیک به آلمان می رساند.

کاخ کرملین اعلام کرد که عرضه کامل گاز روسیه به اروپا از طریق خط لوله نورد استریم یک تا هنگام لغو همه تحریم های غرب علیه مسکو در پی آغاز جنگ اوکراین، از سرگرفته نخواهد شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ دمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه، تحریم های اتحادیه اروپا، انگلیس و کانادا علت اصلی ناتوانی روسیه برای صادرات کامل گاز از طریق این خط لوله اصلی دانست که گاز را از طریق سن پترزبورگ و دریای بالتیک به آلمان می رساند.

  اینترفکس به نقل از پسکوف افزود: مشکلات در انتقال گاز در پی اعمال تحریم های کشورهای غربی علیه کشور ما و چند شرکت ایجاد شده است.

  برلین و اتحادیه اروپا دلیل گازپروم را در باره توقف عرضه گاز از طریق نورد استریم یک به علت بروز مشکلات فنی در تعمیر توربین های ساخت آلمان در کانادا، به چا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه به اروپا: تحریم ها را کامل لغو کنید تا کامل گاز را بدهیم

روسیه به اروپا: تحریم ها را کامل لغو کنید تا کامل گاز را بدهیم