مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 17:272022-09-05اقتصادي

35 درصد بلیت پروازهای اربعین فروخته شد


معاون دفتر نظارت بر فرودگاهها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی گفت: تاکنون 35 درصد بلیت پروازهای اربعین به فروش رفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمد حسین مصحفی اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته شرکت های هواپیمایی موظف شدند براساس مصوبه سازمان هواپیمایی کشوری نسبت به فروش بلیت پروازهای اربعین از طریق سایت های خود اقدام کنند و فروش از طریق دفاتر خدمات مسافرتی ممنوع بوده است.

  وی با بیان اینکه 15 شرکت هواپیمایی با توجه به ناوگان موجودشان مجاز به فروش بلیت پروازهای اربعین هستند، افزود: به منظور افزایش پروازهای اربعین از شرکت های هواپیمایی خواسته شده است از انجام پروازهای فوق العاده به سایر کشورها خودداری کنند و ظرفیت خود را به پروازهای اربعین اختصاص دهند.

مصحفی تصریح کرد: در روز اول به دلیل حجم زیاد تقاضا بر روی سیستم های رزرواسیون با اختلالاتی مواجه شدیم که به فاصله چند ساعت این مشکل حل شد و بلیت ها به شیوه معمول برای متقاضیان صادر شد.

معاون دفتر نظارت بر فرودگاهها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: در حال حاضر پاسخ گویی به درخواست ها انجام می شود و بلیت ها فروخته می شود و مردم نگران بلیت نباشند و با توجه به برنامه ریزیهای صورت گرفته نیاز متقاضیان ظرف دو روز آینده ظرفیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 درصد بلیت پروازهای اربعین فروخته شد

35 درصد بلیت پروازهای اربعین فروخته شد