مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 14:322022-09-05سياسي

علت 55 درصد طلاق ها با اعتیاد و موادمخدر مرتبط است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست تخصصی دبیران شورای هماهنگی استان ها امروز دوشنبه چهاردهم شهریور ماه سال جاری با حضور مسئولان ستاد مبارزه با موادمخدر، - دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: بر اساس نتایج یک تحقیق علمی علت 55 درصد طلاق ها در کشور اعتیاد و جرائم مرتبط با موادمخدر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست تخصصی دبیران شورای هماهنگی استان ها امروز دوشنبه چهاردهم شهریور ماه سال جاری با حضور مسئولان ستاد مبارزه با موادمخدر، سازمان زندان ها و همچنین با حضور مسئولان قوه قضاییه برگزار شد.

سردار اسکندر مؤمنی دبیر کل ستاد مبارزه با موادمخدر در این نشست اظهار کرد: اولین موضوعی که از چند سال پیش در تهران مطرح بوده است، مسئله افزایش ظرفیت های موجود برای نگهداری از معتادان متجاهر بود.

وی تصریح کرد: ظرفیتی حدود 8 هزار نفر در مرکز فشافویه در اواخر سال 97 برای نگهداری از معتادان متجاهر از طرف سازمان زندان ها ظرف 2 ماه ایجاد شد و این اقدام جزو وظایف ذاتی و قانونی سازمان زندان ها نبود، اما تحقق این موضوع به خوبی انجام شد.

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر اضافه کرد: اگر به موضوع آسیب های اجتماعی توجه نشود خسارات گسترده ای به دنبال خواهد داشت و اعتیاد و موادمخدر یکی از آسیب هایی است که منشأ بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت 55 درصد طلاق ها با اعتیاد و موادمخدر مرتبط است

علت 55 درصد طلاق ها با اعتیاد و موادمخدر مرتبط است