مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 14:322022-09-05بين الملل

شیوه کنترل امنیت در اطراف پایتخت عراق تغییر یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مقامات عراقی از افزایش تدابیر امنیتی جدید در اطراف بغداد پایتخت این کشور خبر دادند؛ بنابراین گزارش، - مقامات عراقی از افزایش تدابیر امنیتی جدید در اطراف پایتخت این کشور خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مقامات عراقی از افزایش تدابیر امنیتی جدید در اطراف بغداد پایتخت این کشور خبر دادند؛ بنابراین گزارش، احمد سلیم فرمانده عملیات بغداد در سخنانی تاکید کرد: یک طرح جدید در زمینه عملیات بازرسی امنیتی در اطراف بغداد به اجرا گذاشته شده است.

وی افزود: سلیم گفت: بسیاری از کنترل های امنیتی که در گذشته وجود داشته، برداشته شده و برنامه های جدیدی در این زمینه به اجرا گذاشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: با بازرسی و تفتیش دقیق از افراد وارد شده به پایتخت عراق با استفاده از دستگاه های سونار، اکثر کنترل ها از این طریق انجام می شود و بر همین مبنا بسیاری از ایست بازرسی ها در اطراف بغداد برچیده شده اند.

این مقام امنیتی افزود: ایست بازرسی های بسیار کمی در اطراف پایتخت باقی مانده است، زیرا برای برخی از آن ها ضرورت امنیتی وجود داشته و برچیدن آن ها در شرایط کنونی ممکن نیست.

فرمانده عملیات بغداد در ارتش عراق در پایان تاکید کرد با استفاده از فناوری های جدید به طور تدریجی، ایست بازرسی های قدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه کنترل امنیت در اطراف پایتخت عراق تغییر یافت

شیوه کنترل امنیت در اطراف پایتخت عراق تغییر یافت