مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 18:522022-09-04ورزشي

تیم ملی ایران دست خالی از طلا در کاراته وان باکو


بهمن عسگری با شکست در دیدار نهایی مسابقات لیگ جهانی کاراته وان باکو به مدال نقره رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، در ادامه روز پایانی چهارمین مرحله مسابقات لیگ جهانی کاراته وان در سال 2020 که از صبح امروز (یکشنبه - 13 شهریور ماه) با برگزاری دیدارهای رده بندی و نهایی کاتا و کومیته آغاز شده، بهمن عسکری با شکست در دیدار نهایی به مدال نقره رسید.

عسگری در دیدار نهایی وزن 75- کیلوگرم به مصاف نورکانات آژیکانو از قزاقستان رفت و با نتیجه سه بر دو نتیجه را واگذار کرد و مدال نقره این رقابت ها را بدست آورد.

عسگری روز جمعه ابتدا در مرحله گروهی در اولین مسابقه خود در مقابل کارلوس بارگادوس از اسپانیا با نتیجه 8 بر صفر به برتری رسید و در دومین مسابقه گروهی نیز با نتیجه 4 بر 2 بیباریس ژانگبر از قزاقستان را شکست داد تا راهی مرحله حذفی شود.

نماینده وزن 75- کیلوگرم کشورمان در مرحله حذفی با نتیجه یک بر صفر از سد آندری زاپلیتنی از اوکراین گذشت و در مسابقه نیمه نهایی نیز تایگو دوارته از پرتغال را با نتیجه 4 بر 2 پشت سر گذاشت و فینالیست شد.

همچنین در رقابت های امروز سارا بهمنیار در وزن 50- کیلوگرم به مدال نقره رسید و ذبیح الله پورشیب در وزن 84- کیلوگرم و طراوت خاکستر در وزن 55- کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز شدند تا تیم کشورمان با کسب 2 مدال نقره و 2 مدال برنز به کار خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ملی ایران دست خالی از طلا در کاراته وان باکو

تیم ملی ایران دست خالی از طلا در کاراته وان باکو