مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 17:022022-09-04دانش

حوزه «جداسازی مواد دارویی و شیمیایی» یک گام بلند رو به جلو بر می دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یک تیم تحقیقات بین المللی از دانشگاه کویین مری لندن، امپریال کالج لندن (بریتانیا)، دانشگاه نورث وسترن در اوانستون (آمریکا) و دانشگاه بیله فلد (آلمان) نسل جدیدی از نانوغشا های پلیمری را با مولکول های .

- حوزه جداسازی مواد دارویی و شیمیایی یک گام بلند رو به جلو بر می دارد یک تیم تحقیقات بین المللی از دانشگاه کویین مری لندن، امپریال کالج لندن (بریتانیا)، دانشگاه نورث وسترن در اوانستون (آمریکا) و دانشگاه بیله فلد (آلمان) نسل جدیدی از نانوغشا های پلیمری را با مولکول های ماکروسیکل فوق مولکولی هم تراز ساخته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یک تیم تحقیقات بین المللی از دانشگاه کویین مری لندن، امپریال کالج لندن (بریتانیا)، دانشگاه نورث وسترن در اوانستون (آمریکا) و دانشگاه بیله فلد (آلمان) نسل جدیدی از نانوغشا های پلیمری را با مولکول های ماکروسیکل فوق مولکولی هم تراز ساخته اند.

این نانوغشا های جدید خواص جالب توجهی از خود نشان می دهند که نویدبخش بهبود کارایی فرآیند های جداسازی است که به طور گسترده در صنایع شیمیایی و دارویی استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه «جداسازی مواد دارویی و شیمیایی» یک گام بلند رو به جلو بر می دارد

حوزه «جداسازی مواد دارویی و شیمیایی» یک گام بلند رو به جلو بر می دارد