مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 16:322022-09-04حوادث

کشف محموله 500 کیلوگرمی شیشه توسط گمرک


این محموله ها عمدتا محموله های شیشه و از مبدا کشور افغانستان بودند که توسط گمرک کشف شد.

- معاون حقوقی و نظارت گمرک از کشف 500 کیلوگرم مخدر شیشه توسط گمرک در مرزهای شرقی خبر داد و گفت: این محموله که ششمین محموله بزرگ مکشوفه مواد مخدر توسط گمرک در سال جاری است امروز توسط همکاران گمرک در مرز ماهیرود کشف شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فریده زبیدی، با بیان اینکه از ابتدای سال جاری پنج محموله بزرگ مواد مخدر کشف شده است، اظهار کرد: این محموله ها عمدتا محموله های شیشه و از مبدا کشور افغانستان بودند که توسط گمرک کشف شد، با کشف امروز تعداد آن به 6 کشف بزرگ رسید.

این محموله ها  580 کیلوگرمی، 153 کیلوگرمی، 400 کیلوگرمی، 61 کیلوگرمی و 1118  کیلوگرمی مواد مخدر بودند و با کشف محموله 500 کیلوگرمی شیشه در روز جاری، ششمین محموله بزرگ توسط گمرک شناسایی و کشف شد.

  وی  افزود: گزارش های دریافتی از گمرک ماهیرود در خراسان جنوبی، حاکی از آن است که مربی سگ های موادیاب این گمرک، ساعت 9 و 30 دقیقه صبح امروز در حین انجام وظیفه و هنگام کنترل و بازرسی یک دستگاه کامیون تانکر سفید رنگ، به رانندگی تبعه افغانستان  با در نظر گرفتن شاخص های خطر و استفاده بهینه از سگ مواد یاب موفق به کشف جاسازی حرفه ای 500 بسته مخدر  شیشه به وزن 500 کیلوگرم  از این کامیون  شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله 500 کیلوگرمی شیشه توسط گمرک

کشف محموله 500 کیلوگرمی شیشه توسط گمرک