مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 15:372022-09-04حوادث

صدور برگ گذر موقت در «کوه نور»/ آنهایی که بارکد پستی گرفته اند خیال شان راحت!


رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه انتظامی کشور گفت: افرادی که به هر دلیلی گذرنامه آنها صادر نشده و به دست شان نرسیده است برای دریافت برگ گذر ویژه اربعین به مرکز گذرنامه در خیابان کوه نور مراجعه کنند.

- سردار علی ذوالقدری رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه انتظامی کشور در حاشیه حضور میدانی در معابر اطراف حسینی مقرر شد که چاپ برگ گذر ویژه اربعین در مرکز گذرنامه پلیس تهران در کوه نور فراهم شود بنابراین افرادی که به هر دلیلی گذرنامه به دستشان نرسیده است به اداره گذرنامه در خیابان کوه نور مراجعه کنند تا برگ گذر موقت اربعین برای شان صادر شود.

 سردار ذوالقدر در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص بارکد های پستی که با پیامک یا از طریق پلیس +10 به متقاضیان ارائه شده اعلام کرد: گذرنامه ها داخل یک پاکت به سیستم پست داده می شود و برای همین یک بارکد به متقاضیان داده شده که یا از طریق پیامک به گوشی افراد ارسال شده یا از طریق سامانه پلیس من و یا مراجعه به پلیس+ 10 متقاضیان می توانند به این بارکد دست پیدا کنند.

وی در پاسخ به سوال دوباره فارس در این خصوص که ادارات پست در پاسخ به مراجعان در خصوص بارکدهای ارائه شده اظهار بی اطلاعی می کنند گفت: مردم خیالشان راحت باشد و نگران نباشند ؛ وقتی بارکد پستی به آنها داده شده یعنی اینکه گذرنامه صادر و به پست تحویل شده است؛ اگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور برگ گذر موقت در «کوه نور»/ آنهایی که بارکد پستی گرفته اند خیال شان راحت!

صدور برگ گذر موقت در «کوه نور»/ آنهایی که بارکد پستی گرفته اند خیال شان راحت!