مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 15:122022-09-04اقتصادي

قطع سامانه تلفنی پاسخگویی به سوالات یارانه ای


موسسه نیکوکاری رعد الغدیر طی انعقاد تفاهم نامه ای با وزارت کارو رفاه اجتماعی قرار بود سامانه ای تلفنی را با کمک افراد دارای معلولیت درخصوص پاسخگویی به سوالات یارانه ای مردم راه اندازی کند که وزارت کار نیز موظف به پرداخت حق الزحمه و بیمه نیروها (معلولانی .

- موسسه نیکوکاری رعد الغدیر طی انعقاد تفاهم نامه ای با وزارت کارو رفاه اجتماعی قرار بود سامانه ای تلفنی را با کمک افراد دارای معلولیت درخصوص پاسخگویی به سوالات یارانه ای مردم راه اندازی کند که وزارت کار نیز موظف به پرداخت حق الزحمه و بیمه نیروها (معلولانی که به عنوان اپراتور مشغول به کار شدند) بود.

سامانه تلفنی 6369 که همزمان با اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه ها در راستای پاسخگویی به سوالات مردمی در اردیبهشت ماه امسال فعالیت خود را گسترش داد، اپراتورهایش معلولانی بودند که تا چندی پیش روزانه به بیش از 35 تا 40 هزار تماس مردمی پاسخ می دادند اما پیگیری های ایسنا حکایت از آن دارد که به دلیل بدهی 5 میلیارد تومانی وزارت کار به موسسه رعد الغدیر و عدم پرداخت حقوق اپراتورها، فعالیت این سامانه متوقف شده و دیگر پاسخگوی سوالات هموطنان نیست.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ علیرضا آتشک، مدیرعامل موسسه نیکوکاری رعد الغدیر در این باره به ایسنا، می گوید: موسسه نیکوکاری رعد الغدیر طی انعقاد تفاهم ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع سامانه تلفنی پاسخگویی به سوالات یارانه ای

قطع سامانه تلفنی پاسخگویی به سوالات یارانه ای