مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 14:572022-09-04سياسي

هشدار نماینده مجلس درباره مافیای پشت طرح انتقال آب


هاجر چنارانی، درباره پروژه انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی، بیان کرد: بنده امروز هشدار می دهم که همان طوری که مافیا های بزرگ از فولاد مبارکه اصفهان بیرون زد، - مافیا های بزرگ آب در پشت پروژه انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی وجود دارد.

یک عضو کمیسیون قضایی و حقوقی در مجلس شورای اسلامی گفت: نصف افرادی که در فساد فولاد مبارکه سهیم بودند اکنون در پروژه انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان سهیم هستند و اگر این پروژه با مدل فعلی پیش برود مافیا های بزرگ تری از آن بیرون می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هاجر چنارانی، درباره گام های برداشته شده برای اجرای پروژه انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی، بیان کرد: بنده امروز هشدار می دهم که همان طوری که مافیا های بزرگ از فولاد مبارکه اصفهان بیرون زد، مافیا های بزرگ آب در پشت پروژه انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی وجود دارد.

وی اظهار کرد: دولت باید آگاه باشد که از همین امروز مافیا های آب در پشت این پروژه شکل گرفته و در ظرف 10 سال آینده اگر توجه جدی به این موضوع نشود مافیا های بزرگ تر و به مراتب بدتر از فولاد مبارکه اصفهان از این پروژه نمایان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نماینده مجلس درباره مافیای پشت طرح انتقال آب

هشدار نماینده مجلس درباره مافیای پشت طرح انتقال آب