مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 12:422022-09-04اجتماعي

13000 زائر پاکستانی از مرزهای سیستان و بلوچستان وارد ایران شدند


سخنگوی ستاد اربعین سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای مردادماه تاکنون حدود 13 هزار زائر پاکستانی از طریق دو مرز میرجاوه و ریمدان وارد سیستان و بلوچستان شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از ستاد اربعین سیستان و بلوچستان، جواد قنبری اظهار داشت: از ابتدای مردادماه تاکنون 12 هزار و 811 زائر پاکستانی از طریق دو مرز میرجاوه و ریمدان وارد استان سیستان و بلوچستان شده اند.

سخنگوی ستاد اربعین استان سیستان و بلوچستان گفت: از این تعداد شش هزار و 517 زائر از طریق پایانه مرزی ریمدان شهرستان دشتیاری و شش هزار و 294 زائر از طریق پایانه مرزی شهرستان میرجاوه وارد استان شده اند که عمدتاً توسط اتوبوس عازم مشهد و قم شده و در ادامه عازم کربلا خواهند بود.

وی بیان کرد: روز گذشته 569 زائر از طریق پایانه ریمدان و 247 زائر از طریق پایانه مرزی میرجاوه وارد استان شدند که پس از استراحت موقت و پذیرایی استان را به قصد زیارت ترک می کنند و آمار ورودی زائران به تدریج با نزدیک شدن به اربعین حسینی افزایش خواهد داشت.

قنبری با تاکید بر اینکه در حال حاضر به همت دستگاه های مختلف و گروه های مردمی همه امکانات لازم برای رفاه حال زائران در دو پایانه مرزی استان فراهم شده، افزود: خوشبختانه در این زمینه کمبودی وجود ندارد و با توجه به تمهیدات اندیشیده شده در جلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13000 زائر پاکستانی از مرزهای سیستان و بلوچستان وارد ایران شدند

13000 زائر پاکستانی از مرزهای سیستان و بلوچستان وارد ایران شدند